پایگاه اطلاع رسانی سامانه های دانش آموزی

تعرفه تبلیغات در سایت

خرید اگزوز لیفان ازران

گروه خودرو سازی لیفان  سومین شرکت بزرگ صادر کننده خودرو در چین است و در ایران با همکاری شرکت کرمان موتور خودروهای ساخت خود را تولید می نماید که از جمله آن ها می توان به لیفان ایکس 60، لیفان 620 و همچنین لیفان 520 اشاره کرد.

اگزوز لیفان x60
گروه اگزوز سازی پیا صنعت نیز، به عنوان یکی از برترین گروه های قطعه سازی در ایران برای رفع نیاز های این مجموعه محصولات اقدام به تولید اگزوز لیفان در مدل های مختلف کرده است. در حال حاضر فعالیت های گروه اگزوز سازی پیاصنعتدر زمینه تولید مجموعه اگزوز لیفان x60 ، مجموعه اگزوز لیفان 520 و همچنین اگزوز لیفان 620 می باشد. این شرکت با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و بهترین مواد اولیه اقدام به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار جهانی نموده است.

اگزوز سازی پیاصنعت,اگزوز لیفان 620,اگزوز لیفان 520,اگزوز لیفان x60,گروه خودرو سازی لیفان,شرکت کرمان موتور ,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 55 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:52

 

 

طرح اجباری آموزش و پرورش برای مدارس و معلمان 

 

به گزارش پرتال خبری سناد، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش امروز در نشست با نمایندگان انجمن‌های اولیا و مربیان، اظهار کرد: در رویکرد نوین آموزش و پرورش، خانواده و مدرسه به عنوان دو شریک تلقی می‌شوند که تمام تلاش آنها گسترش و تعالی سرمایه مشترک است و اگر ضوابط شراکت را رعایت نکنند به سرمایه آنها لطمه خواهد خورد.


وی افزود: مهمترین اصل در یک شراکت، تعامل است و این بدان معناست که ما به عنوان آموزش و پرورش مشکلات را به شریک خود بگوییم و شریک ما یعنی خانواده نیز مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را بیان کند و پس از آن با یکدیگر تصمیم بگیریم.


وزیر‌ آموزش و پرورش گفت: هم اکنون شرایط به گونه‌ای است که دو شریک -خانواده و مدرسه- هر کدام کار خود را انجام می‌دهند یعنی ما در مدرسه برنامه درسی و برنامه‌ها را با روشی که خودمان می‌دانیم اجرا کرده و کاری به خانواده‌ها و مشکلات آنها نداریم و از سوی دیگر خانواده نیز فرزندش را براساس روش‌های خود تربیت می‌کند.


بطحایی بیان کرد: گاهی این دو شریک همدیگر را تخریب  و حتی نتیجه زحمات یکدیگر را نیز خنثی می‌کنند. یعنی آنچه که خانواده مدنظر دارد، در مدرسه پنبه می‌شود و آنچه در مدرسه آموزش می‌دهیم توسط خانواده پنبه می‌شود.


 
کشورهای پیشرفته چنین تلاشی در آموزش و پرورش نمی‌کنند اما خروجی بهتری دارند

 

وی عنوان کرد: خانواده برای تربیت فرزندش تلاش می‌کند و ما هم در آموزش و پرور ش با وجود تمام سختی‌ها برای این وظیفه در تلاشیم اما آنچه که باید اتفاق بیفتد رخ نمی‌دهد. کشورهای پیشرفته از نظر آموزش و پرورش چنین تلاشی برای بچه‌ها نمی‌کنند اما خروجی های بسیار بهتری دارند.

 

عامل اصلی مشکلات کمبودهای آموزشی نیست


بطحایی با اشاره به اینکه نمی‌خواهم مسائل و مشکلات آموزشی را کنار بگذاریم اما عامل اصلی مشکلات ما این موارد نیست، گفت: اگر تلاش خانه و مدرسه در یک راستا قرار بگیرد در زمان کوتاه می‌توان دگرگونی ایجاد کرد و تعامل آنها شاه بیت موفقیت ما در آموزش و پرورش است.

وی افزود: هم اکنون شبکه رسانه‌ای را در آموزش و پرورش -شبکه تعاملی سینا- ایجاد کرده‌ایم که از طریق آن گفتنی ها را با خانواده ها مطرح می‌کنیم و آنها باید به صورت مستقیم با مدیران مدارس در ارتباط باشند و تعامل بین خانه و مدرسه ایجاد شود. در شبکه تعاملی آموزش و پرورش در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز برنامه‌هایی را تولید کردیم و مخاطبان آن فقط خانواده‌ها نیستند. بلکه معلمان و مدیران مدارس را شامل می‌شود.

 

تهیه برنامه‌ای مستند در حوزه آسیب‌های اجتماعی از طریق تلویزیون تعاملی


وزیر‌ آموزش و پرورش تأکید کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان به شدت در خطر هستند و برنامه‌هایی را آماده کرده‌ایم به عنوان مثال در حوزه دوستی و ارتباط با جنس مخالف با بچه‌هایی که گرفتار این آسیب اجتماعی شده‌اند به صورت مستند صحبت کرده‌ایم همچنین در حوزه اعتیاد و نحله‌های کاذب نیز برنامه‌هایی را تولید کرده‌ایم.

آموزش و پرورش, وزیر آموزش و پرورش, مدارس, دوره های اجباری, مدیران, خانواده ها,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت: 19:43

 

 

شرایط جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان

 

 

به گزارش پرتال خبری سناد و به تفل از تسنیم، قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان منعقد شد. در بخشنامه‌ای که در این رابطه به استان‌‌ها ابلاغ شده، آمده است:‌ تفاهم‌نامه بیمه تکمیلی بین وزارت آموزش‌وپرورش و شرکت آتیه‌سازان حافظ در دو طرح "الف" و "ب" از اول دی ماه 97 اجرا می‌شود.

طرح "الف"؛ بیمه تکمیلی به روش بیمه‌گری برابر تعهدات به شرح جدول پیوست

مزایای این طرح (روش بیمه‌گری) عبارتند از: بازپرداخت هزینه‌کرد بیمه‌شدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن.پرداخت فرانشیز خدمات در طرح "الف" به میزان 20 درصد توسط بیمه شده. ارائه خدمات حداکثری به همراه تضمین در پرداخت اسناد هزینه‌شده به صورت آنلاین توسط شرکت طرف قرارداد.

طرح "ب"؛ بیمه تکمیلی به روش صندوق درمان با جدول تعهدات مشابه سال گذشته

ضرورت دارد هریک از ادارات کل آموزش‌وپرورش با رعایت دقیق شیوه‌نامه پیوست و موارد ذیل تلاش خود را درخصوص اجرای هرچه بهتر این امر، اطلاع‌رسانی لازم و کسب رضایت بیمه‌شدگان معمول دارند.

مهلت انتخاب بیمه تکمیلی تا 20 دی
فرهنگیان متقاضی بیمه درمان جهت انتخاب یکی از دو طرح فوق‌الذکر باید تا تاریخ 20 دی 97 با مراجعه به ادارات تعاون محل خدمت نسبت به انتخاب یک طرح اقدام کنند.

ضروری است فرهنگیان متقاضی جهت بیمه خود، همسر و تمام فرزندان تحت تکفل از تاریخ اول دی 97 الزاما یکی از دو طرح مذکور در بند (1) را انتخاب کنند.

همکاران متقاضی جدید می‌توانند حداکثر تا تاریخ 20 دی 97 با مراجعه به کارشناسان تعاون و امور رفاهی ادارات آموز‌ش‌وپرورش محل خدمت با تکمیل فرهم پیوست نسبت به انتخاب یکی از دو طرح "الف" یا "ب" جهت بهر‌ه‌مندی از پوشش بیمه تکمیلی اقدام کنند.

میزان حق بیمه ماهانه

حق بیمه ماهانه در طرح "الف" برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و افراد تحت تکفل آنها که توسط متقاضی پرداخت می‌شود مبلغ 685.902 ریال است که تماما از حقوق کارمند کسر می‌شود.

حق بیمه ماهانه در طرح "ب" برای هر نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و افراد تحت تکفل آنها که توسط متقاضی پرداخت می‌شود مبلغ 390.000 ریال است که تماما از حقوق کارمند کسر می‌شود.

حق بیمه ماهانه در طرح "ب" برای هر نفر از کارکنان قراردادی و افراد تحت تکفل آنها 490.000 ریال است.

شرط تحت پوشش بردن والدین

والدین تمام کارکنان به جز والدینی که از سنوات گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده و اسامی آنها در فهرست بیمه‌شدگان موجود است و همسر کارکنان مونث مطابق با جدول و مفاد شیوه نامه پیوست با مبلغ سرانه 590.000 ریال به ازای هر نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

کارکنان سازمان‌های وابسته همچون سازمان پژوهش، نهضت سوادآموزی، سازمان مشارکت‌های مردمی،‌ سازمان نوسازی، دانشگاه رجایی، کانون پرورشی و ... همچون سنوات گذشته و به شرط تامین و پرداخت 100 درصد حق بیمه می‌توانند تحت پوشش قرار بگیرند.

به جهت تسریع در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان مقرر شد از تاریخ اول دی به روش استعلام کدملی بیمه‌شدگان در مراجع و مراکز درمانی طرف قرارداد به آنها خدمات مورد نیاز ارائه شود.

فرهنگیان, بیمه تکمیلی, وزارت آموزش و پرورش, روش بیمه گری,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 67 تاريخ : سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 16:46

 

 

حادثه دلخراش برای سرویس دانش آموزان در کیش / ۸ دانش آموز به خانه نرسیدند

 

خبر گزاری سناد _ سخنگوی سازمان اورژانس کشور از برخورد سرویس مدرسه با درخت و مجروح شدن ۸ دانش آموز خبر داد.

 

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار در ارتباط با جزئیات برخورد سرویس مدرسه با درخت نخل گفت: این حادثه ساعت ۱۲:۲۱ ظهر  (یکشنبه) در حد فاصل میدان صدف و میدان ملت جزیره کیش رخ داده است.

مجتبی خالدی افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه در این حادثه ۸ دانش آموز مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

 

دانش آموزی, آموزش و پرورش, سرویس مدرسه, حادثه, اورژانس کشور, کیش,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت: 15:36

 

کتک زدن معلم مقابل دانش آموزان

 

اولیای دانش آموزی در رستم آباد رودبار معلمی را درمقابل دانش آموزانش کتک زدند.


 

به گزارش پرتال خبری سامانه های دانش آموزی، رییس اداره آموزش و پرورش رودبار گفت: عصر دیروز اولیای یکی از دانش آموزان دبستان شهادت رستم آباد رودبار معلم پایه دوم مدرسه را در مقابل دانش آموزان کتک زد.

علی عطایی افزود: شنیده شده که مادر این دانش آموز با همسرش تماس تلفنی گرفته و به وی گفته که فرزند شان از ترس معلم به مدرسه نمی‌رود.

وی افزود: محمد فتحی زاده معلم مدرسه که از ناحیه صورت زخمی شده است به همراه مسئول بازرسی اداره آموزش و پرورش رودبار و پدر دانش آموز به کلانتری رودبار رفتند و معلم مدرسه با شرط عذرخواهی ضارب در حضور دانش آموزان از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد. 

 

دانش آموزی, آموزش و پرورش, ضرب و شتم, معلم, ضرب و شتم, اولیای دانش آموز, رودبار, رییس آموزش و پرورش رودبار,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 83 تاريخ : شنبه 24 آذر 1397 ساعت: 14:58

بخشنامه شیوه نامه چهاردهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه دوم

بنابراعلام اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل،شیوه نامه ی چهاردهمین جشنواره ی الگوهای تدریس برتر در دوره دوم متوسطه نظری به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان ارسال گردید. بخشنامه شیوه های الگوی تدریس برتر را از پرتال خبری سناد دریافت نمایید.

  بنابراعلام اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل،شیوه نامه ی چهاردهمین جشنواره ی الگوهای تدریس برتر در دوره دوم متوسطه نظری به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان ارسال گردید.
بر اساس این بخشنامه جشنواره الگوهای تدریس برتر همانند سال تحصیلی گذشته در دو بخش علمی و عملی برگزار خواهد شد  که در بخش عملی، جشنواره حضوری در درس ریاضی 1 پایه دهم و با روش جدید مطابق شیوه نامه پیوست اجرا خواهد شد.

بخش علمی جشنواره : تجربیات برتر مدیران  _  تجربیات برتر دبیران  _  ارائه مقالات علمی

بخش عملی جشنواره: تدریس غیر حضوری    _   تدریس حضوری

 

دریافت شیوه نامه : دانلو فایل

دریافت بخشنامه : دانلود فایل 

آموزش و پرورش, دوره دوم متوسطه, الگوهای تدریس, الگوهای تدریس برتر, دوره دوم متوسطه نظری, جشنواره, جشنواره الگوهای تدریس برتر,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 13:54

بارم بندی دروس متوسطه اول شامل هفتم، هشتم، نهم نوبت اول و دوم ( دی و خرداد )

بارم بندی دروس پایه هفتم ، هشتم و نهم متوسطه اول در واحد پشتیبانی پرتال خبری سناد آماده دانلود می باشد.

 

بارم بندی دروس پایه دروه متوسطه اول شامل بارم بندی درس های سال هفتم و هشتم و نهم می باشد که این بودجه بندی امتحانات شامل نوبت اول و نوبت دوم است. بارم بندی امتحان دروس سال متوسطه اول در دو بخش بارم بندی نوبت دی و نوبت خرداد تنظیم شده است و به تفکیک هر درس در پایه های 7 و 8 و 9 دروس برای امتحانات مدارس بارم بندی شده است. جهت دانلود بارم بندی و بودجه بندی دروس پایه متوسطه اول آماده شده در پرتال خبری سناد در همین پست مراجعه نمایید و فایل مربوطه را دانلود کنید.

توضیح بارم بندی دروس متوسطه اول در درس های عمومی و اختصاصی
بارم بندی درس های پایه نهم و هشتم و هفتم در نوبت اول و نوبت دوم شامل قرآن، پیام های آسمانی، عربی، مطالعات اجتماعی، ریاضی، علوم، تربیت بدنی، تفکر و سبک زندگی، زبان انگلیسی، فارسی و نگارش، هنر و آمادگی دفاعی می باشد. با توجه به اهمیت اطلاع دانش آموزان از بارم بندی دروس در نوبت خرداد و دی به همه ی دانش آموزان سال متوسطه اول توصیه می شود که بودجه بندی دروس متوسطه 1 را مطالعه کنند تا با اطلاع از میزان نمره ی اختصاص یافته برای هر فصل، میزان ساعت اختصاص یافته برای مطالعه هر درس را تنظیم نمایند . 

 

فایل بارم بندی دروس هفتم، هشتم و نهم متوسطه اول : دانلود فایل

 

دانش آموزی, بارم بندی, بارم بندی دروس متوسطه اول, متوسطه اول, بارم بندی دروس پایه هفتم, بارم بندی دروس پایه هشتم, بارم بندی دروس پایه نهم,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 92 تاريخ : سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 14:00

 

بارم بندی دروس متوسطه دوم رشته های نظری

 

 بارم بندی دروس پایه دهم، یازدهم و دوزادهم رشته های ریاضی و تجربی وانسانی در واحد پشتیبانی پرتال خبری سناد آماده دانلود می باشد.

                            

اطلاع از بارم بندی دروس عمومی و اختصاصی تمامی دروس رشته های ریاضی و تجربی و انسانی در نوبت اول و دوم (دی و خرداد ) ماه یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که نیاز است هر دانش آموز  از آن مطلع باشد. در این بخش فایل کامل مربوط به بارم بندی دروس امتحانی در بخش دانلود  جهت دریافت دانش آموزان قرار می دهیم که با مراجعه به آن می توانید فایل مورد نظر را دریافت نمایید .

 

برای دریافت این فایل میتوانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

 

فایل بارم بندی دروس دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی، تجربی، انسانی : دانلود فایل

 

 

 

 

دانش آموزی, بارم بندی پایه دهم, بارم بندی پایه یازدهم, بارم بندی پایه دوازدهم, بارم بندی دروس متوسطه دوم, بارم بندی رشته های نظری, بودجه بندی دروس متوسطه دوم,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت: 13:32

 

قرار دادن خبر جدید و معرفی مدرسه در سامانه همگام

 

 

خبر گزاری سناد _ همگام یک سیستم یکپارچه است که به هر مجتمع در سراسر کشور اجازه می دهد سایت اینترنتی داشته باشد، به عنوان مثال اگر مجتمع "آیت الله خامنه
ای" دارای دو مرکز "نمونه قائم(عج)" و "نمونه امام صادق(ع)" باشد، همگام به این مجتمع سه پایگاه اینترنتی می دهد:
یکی برای خود مجتمع
یکی برای مرکز نمونه قائم(عج)
و دیگری برای نمونه امام صادق(ع)
که با توجه به امکانات همگام می توانند مطالب را به صورت دسته بندی شده در موارد زیر منتشر کنند:
- اطلاعیه
- خبر
- معرفی مدرسه یا مجتمع
- نظر سنجی
- عکس هایی از مدرسه یا مجتمع
- اطلاعات انجمن اولیا و مربیان
- تقویم برنامه های مدرسه
- امور پرورشی و فوق برنامه ها
- پیام های مشاوره ای و پاسخ به سوالات مشاوره
- دانش آموزان ممتاز

دراین فایل "نحوه‌ی قراردادن خبر جدید و معرفی مدرسه " در سامانه را پرتال خبری سناد به طور دقیق آموزش می‌دهد.

 

  فایل راهنمای قراردادن خبر جدید و معرفی مدرسه در سامانه همگام : دانلود فایل

 

 

 

آموزش و پرورش, همگام, سامانه همگام, خبر جدید, معرفی مدرسه,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 106 تاريخ : شنبه 17 آذر 1397 ساعت: 15:36

 

آیا آموزش و پرورش غیرپاسخگوترین دستگاه کشور است؟

توضیحات مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اخبار منتشرشده در فضای مجازی؛ 

 

 

به گزارش پرتال خبری سناد ، چندروزی است که خبری به نقل از کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی دست به دست می چرخد که در آن  وزارت آموزش و پرورش را غیر پاسخگوترین دستگاه اجرایی کشوراعلام می کند. در ارتباط با این خبر اشاره به چند نکته را ضروری می دانیم:

 

1-سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات و رتبه دستگاه ها در به روزرسانی این سامانه را نباید تنها ملاک «پاسخگو و یا غیرپاسخگوبودن» تلقی کرد، چرا که این سامانه که یک سال از راه اندازی آن می گذرد، برمبنای به­روزرسانی اطلاعات توسط دوایر و زیرمجموعه های هر وزارتخانه دراین سامانه آنها را رتبه بندی می کند و یک یاچند روز فاصله در انتشار اطلاعات از سوی یک معاونت ممکن است چند پله در رتبه بندی آن  وزارتخانه تغییر و تفاوت ایجاد کند.

 

3- شایسته بود اصحاب رسانه و خبرنگاران محترمی که خود باید خبره و مجتهد این حوزه باشند، در تنظیم تیترها و گزارش ها به موارد فوق توجه می کردند و ارتباط حدّاقلی میان تیترو خبر تنظیم شده خود برقرار می کردند. با این وجود مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از توجه آنها به این خبر تشکر کرده وعلاوه بر توضیحات فوق، آمادگی دارد تا آمار و اطلاعات بیشتری از تعامل خود با رسانه ها را دراختیار آنها قرار دهد.

 

می توانید در این باره بیشتر بدانید

 

آموزش و پرورش, وزارت آموزش و پرورش, فرهنگ و ارشاد, فضای مجازی,...
نویسنده : نادر رفیعی بازدید : 78 تاريخ : سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت: 15:18